måndag 8 juli 2013

Här är jag

Hej!

Här är jag. Nyss hemkommen från en mycket avkopplande semester i Bodrum, Turkiet, och därefter direkt ett par härliga svenska sommardagar i Småland med mina föräldrar och syskon med familjer. Känner mig rik. Ni som känner mig förstår att jag inte syftar på pengar ;-)

Ser fram emot några veckors hemmasemestrande. Ska komma ifatt mig lite i tanken och smälta läsåret, som ligger bakom... och så ska jag nog pyssla lite med ditt och datt ;-) För att syssla med pyssel - inne och ute - det mår jag bra av!

Frid!
Jenny

3 kommentarer:

  1. Vad roligt, Jenny! Jag som älskar att läsa bloggar, då kan jag följa dig här:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Åh, kul! Visst har du en blogg? Adress?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det räckte ju att klicka på dig så kom jag dit! ;-P

      Radera

Välkomna att kommentera här eller på fb :-)