torsdag 16 januari 2014

Knappar, knappar, knappar!

Jag gillar då föremål får en ny funktion, som de inte är tillverkade för. Att man blir lite överraskad och att ögat kittlas :-) Till sådant skapande är secondhand-affärer, loppis och tradera jättebra - och något som jag tömt Läkarmissionens secondhand på är knappar!

Mitt första knapp-projekt, som jag gjorde i somras: En glad handväska!
Här ett armband - enkelt att göra!
Årstidsvasen är på gång...
... färdig! (Sedd från fyra håll.)
Kolla gärna in min anslagstavla "DIY buttons" på Pinterest där jag har nålat upp andra idéer med knappar som jag är sugen på: http://www.pinterest.com/jehul/diy-buttons/

Såg detta halsband på TV igår och blev inspirerad... kanske blir det ett sådant!?


Ja, jag får se vad nästa knappprojekt blir ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna att kommentera här eller på fb :-)