tisdag 6 augusti 2013

Min trädgård

Ja, kanske börjar ni tröttna på mitt tjat om min trädgård, men i sommar - i solen - har den verkligen gett mig rekreation! Och nu håller jag på att summera lite och njuta... tänk, när vi flyttade in för över nio år sedan var den så annorlunda - kal - och nu så lummig. Och så har jag fått sätta min egen prägel på den, för Andreas bryr sig ju inte! ;-)

Vi har ju också en ny kamera och det har varit roligt att testa den och lära mig använda den genom att fotografera i trädgården och albumet "Min trädgård" har på så sätt uppkommit:
https://www.facebook.com/jenny.hultin/media_set?set=a.10200321075501283.1073741827.1586101063&type=3

I morgon kommer vlt hit och det känns nervöst... och denna envisa Jante, som gör sig ständigt påmind! Men varför inte visa upp något man i ärlighetens namn känner sig nöjd med?

Jag har ett par trädgårdsprojekt till i huvudet... får se om de blir verklighet någon gång eller om tankarna förändras innan det blir dags!?

Nu ska mitt fokus de sista semesterdagarna ligga på att städa inomhus och i garaget, styra inför flickornas läger och börja tänka jobb...


4 kommentarer:

Välkomna att kommentera här eller på fb :-)